De reis en een dagje San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Dennis Claire Senna Vigo Warmerdam - WaarBenJij.nu De reis en een dagje San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Dennis Claire Senna Vigo Warmerdam - WaarBenJij.nu

De reis en een dagje San Jose

Blijf op de hoogte en volg Dennis Claire Senna Vigo

29 Juni 2013 | Costa Rica, San José

Jaja opa's en oma's jullie kunnen weer adem halen we zijn gearriveerd in San Jose!
De reis ging prima....het laatste half uurtje heeft Senna even geslapen maar Vigo trok m effe door. Hij had de dag van zijn leven en was na 10 uur helemaal in jubelstemming dat we hierna nog een keer 1,5 uur met een ander vliegtuig mochten vliegen.
De overstap ging prima en tijdens de laatste vlucht zagen we onwijs mooi onweer gedurende de hele vlucht, Senna vond het net Oud en Nieuw. Vigo deed toen even een powernap.
Aangekomen op het vliegveld hadden we direct de koffers en ook bij de douane verliep het soepeltjes waardoor we heel snel buiten stonden waar onze taxi al klaar stond.
Geweldig altijd weer die chaos als je uit de aankomsthal komt waar al die mensen met bordjes staan te schreeuwen.

Aangekomen bij ons apartotel Sabana gelegen in een rustige wijk van San Jose was het voor ons inmiddels 03.00 uur s'nachts, maar in San Jose 19.00 uur. In het vliegtuig vroeg Senna ongeveer elk uur hoe laat het hier en in NL is en maakt dan de vergelijking met wat Sem op dat moment aan het doen is. Oh dan is Sem nu nog op school, dan slaapt hij nu al lang etc. vandaag ging dat ook nog gewoon door, het is natuurlijk ook wel vreemd.

Vanmorgen werden we omstreeks 6.00 uur wakker maar vanaf 6.30 was hier al het ontbijt en na 10 uur slaap was dat prima!
Heerlijk ontbeten ( onze 1ste collibri gespot) en vanmorgen lekker bij het zwembad gelegen.
De temperatuur is hier prima en het zonnetje brak ook nog even door. Vanmiddag was het bewolkt en zijn we met de taxi even naar het centrum gegaan, waarvan we al gelezen hadden dat dit niet veel voorstelt en dat kunnen wij nu dus beamen. Qua gebouwen is het een rampzalige stad, maar de zuid-amerikaanse sfeer blijf ik geweldig vinden! Klein detail maar ik word alleen al zooooo gelukkig van de paspoppen hier in de etalages, die hebben allemaal enorme billen ;-) Iedereen heeft hier weer beste billen, voel me als een vis in het water....

De jongens vonden het ook leuk en keken hun ogen uit met al die reuring op straat. Senna vroeg zich af waarom de bussen hier geen deuren hadden, maar had wel al zelf een reden gevonden waarom de stoepen allemaal gaten hadden...Dat kwam omdat ze die na de bommen van de oorlog niet meer gemaakt hadden dusssss...
Ons hotel ligt naast een groot stadspark en daar hebben de jongens de rest van de dag met nieuwe Costaricaanse vrienden gevoetbald. Vanavond in een kiprestaurant gegeten en nu lekker slapen, want morgen om 6.00 uur worden we opgehaald voor onze reis met bus en boot naar Tortequero.

• 29 Juni 2013 - 09:47

Janny:

Jeetje jongens genoten van jullie verslag.
    Beleef het het helemaal mee.
    Hoop dat er nog veel zullen volgen!
    Dikke knuffels van ons!.

• 29 Juni 2013 - 14:00

Kees En Lenie:

Valt nog weinig te reageren maar wij wensen jullie veel plezier.
    Koop voor de jongens maar scheenbeschermers want die ZuidAmerikanen zijn schoffelaars.

Gr. Kees

PS rijdt dat toeristentreintje naar de stille oceaan nog?

• 30 Juni 2013 - 12:07

Marian Sophia:

hoi senna vigo

wat voetballen jullie goed en mag je wel aan de billen van die mevrouw komen

sophia zegt dat het niet mag veel plezier nog groetjes aan papa mama

dikke kus van sophia opa oma

• 30 Juni 2013 - 13:13

Marcel Van Den Berge:

will meer foto's van die billen zien! Have fun!

• 01 Juli 2013 - 11:27

Ans:

Hallo vakantiegangers ,

Fijn dat alles goed is verlopen .
    Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen
    Gr. Ans